Bankalara ait numaralardan gelen aramalar, bir rahatsızlık bombardımanına dönüşmüş durumda. "Size özel bir kampanyamız var" deme modasının arkasında yatan bu yoğun çaba, tüketicilere bir şeyler satmak yerine rahatsızlık yaratmanın bir yolunu mu buldu?

Bankalardan gelen sürekli kampanya çağrıları, büyük bir sıkıntı kaynağı halinde. Telefonun başında işlerinle meşgulsün, bir finansal kuruluştan arandığını gördüğünde iç çekiyorsun. İnsanlar, mola verdiği anlarda bile, hoş geldin demeyen, sormadan bilgi vermeye başlayan bu kampanya çağrıları yüzünden rahat bırakılmıyor artık.

Bu kampanya çağrıları genellikle sadece reklamın ötesine geçmiyor; aynı zamanda kişisel alanı ihlal ediyor. Bankalar, bireylerin finansal durumu hakkında bazı bilgileri ellerinde bulundurabilirler, ancak bu, kişisel sınırların aşılmasını haklı çıkarmaz! Kişisel finans durumu, sadece bir kampanya aramasıyla paylaşılabilecek bir konu değil. Bu tür çağrılar, birçok kişi için güven kaybına ve bankalara karşı olumsuz bir algı oluşturmasına neden olur. Ayrıca, bu tür rahatsız edici kampanya aramalarının yoğunluğu, tüketicilerin bu banka ve finans kuruluşlarına karşı duyarlılığını azaltır. Gerçekten değerli bir teklif olsa dahi, sürekli olarak aranmaktan bıkan tüketiciler, önemli fırsatları kaçırma riskiyle karşı karşıya kalıyor

Bankaların müşteri memnuniyetini ön planda tutması şart. İnsanlar, finansal konularda bilgilendirilmek ve desteklenmek isterler, ancak bunu istedikleri zaman, istedikleri şekilde yapmak istiyorlar. Rahatsız edici kampanya çağrıları, bu isteği ciddi şekilde göz ardı ediyor ve müşteri sadakatini zedeliyor!

Kurumsal sapıklık, bankaların uydu yayın şirketleri, GSM operatörleri aklınıza gelebilecek her türlü kurumsal firmanın yaptığı sapıklık türüdür!

444 ile başlayan bir numara. Sırf uğraşmamak için “okudum anladım” dediğiniz bir sözleşme ile başlıyor her şey, ki uğraşsanız da istemediğiniz maddeleri çıkarma şansınız yok ya neyse!

Numaraların sizi arama çılgınlığı artık başka bir boyut almaya başladı. meşgule atıyorsunuz aradan 1-2 saat geçiyor yine aynı numara.. Sessize alıyorsunuz yine aynısı. Acaba borcum mu var diyorsunuz açıyorsunuz:

-Nedir bu ısrarlı aramanın sebebi?

-Firmamızın size özel teklifi var.

Ben vaziyetimden memnun değilsem zaten seni aramaz mıyım?

Numarayı engellemek elbette bir seçenek. Ama insan bir sorun oluşur bana ulaşmaları gerekir engellemeyeyim diyor. Böyle bir kısır döngü içerisinde tansiyon bir çıkıyor bir düşüyor.

Gün içinde gelen SMS ve App bildirimi ise cabası…

Bu iş artık tam bir yılan hikayesine döndü!