Bugün 05 Ocak 2025 günlerden Pazar. Yine aynı sorun yine aynı problem. En son 28 Temmuz 2024 günkü yazımda belirttiğim aksaklıklar hala devam etmekte. Sabah kombiyi açıyorum kombi çalışmıyor. Çamaşır makinesi keza öyle. Haftanın üç günü bu problemler devam ediyor. Bu durumu kanıksadık ama yeter artık insaf yahu. Sizin sayenizde servislerdeki çalışanlarla da ahbap olduk, iki günde bir arıza kaydı bıraktığımız için. 
Hiç mi vicdan yok diyesim geliyor susuyorum. Faturaları gönderme, tahsilatını takip etme konusunda takdir edilecek konuda profesyonelsiniz. Hatta sizin sistemden kaçak kullanımların faturasını dürüst ve düzenli ödeyenlere faturalarına eklemek suretiyle parasını almak konusunda da uzman olduğunuza göre niçin hizmette bu kadar geri ve isteksizsiniz diyor komşularım. Halbuki dağıtımını yaptığınız bu elektriği hibe olarak da vermediğine göre sorun nedir? Diye de soruyorlar.
Bir de Temmuz ayındaki yazımın akabinde pek çok telefon aldım. Bu problem sadece Erenler merkeze has bir problem değilmiş. Başta Adapazarı olmak üzere tüm ilçelerde özellikle merkez ve yeni yerleşkelerin yoğunlukta olduğu bölgelerde fazla oluyormuş. 
Trafolar genel anlamda ihtiyacı karşılama konusunda yetersiz kaldığı zamanlarda voltajlarda yaşanan dengesizlikler de bizim evlerimizdeki cihazlara zarar verir olmuş. 
Şimdi bir film repliğinde de söylediği gibi 2025 yılının Erenler’inde şehrin merkezinde bu voltaj düşüklük problemi neden çözülemiyor? Oysaki sürekli bakım çalışması yapıldığı ilanları yayınlıyorsunuz. Trafolarda kapasite artırımı neden hala yapılamıyor. Hala köhnemiş trafolar neden modernize edilmiyor.
 Bu şehirde yaşayan tüm vatandaşlar bu olumsuzluktan dönem dönem etkilenmekte. Abonelerinizin mağduriyetini gidermek birinci önceliğiniz olmalı. Sizin yaptığınız hizmet, devletin yani şu anda mevcut bulunan hükümetin vatandaşına olan samimiyeti olarak göründüğünün bilincinde olun. 
O yüzden hizmet ettiğiniz müşteri değil toplumun kendisidir.