Ekonomi

Tüpraş tüm rafinerilerinde Randevu Sistemi ve Temassız Satış uygulamasını devreye aldı

DİJİTAL VE SÜRDÜRÜLEBİLİR RAFİNAJ FAALİYETLERİ KAPSAMINDA MÜŞTERİLERLE TEMAS ETTİĞİ TÜM SÜREÇLERİNDE UÇTAN UCA DİJİTAL BİR MÜŞTERİ DENEYİMİ TASARLAYAN TÜPRAŞ, KARA DOLUM DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ PROJESİ’Nİ TAMAMLADI. TÜPRAŞ SATIŞ VE PAZARLAMADAN SORUMLU GENEL MÜDÜR YARDIMCISI ATİLLA ULUSU

Abone Ol

Dijital ve sürdürülebilir rafinaj faaliyetleri kapsamında müşterilerle temas ettiği tüm süreçlerinde uçtan uca dijital bir müşteri deneyimi tasarlayan Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi’ni tamamladı. Türkiye’de sektöründe ilklerden biri...