Ekonomi

Mavi, milyar dolarlık şirket olma yolunda yeni büyüme stratejisini açıkladı

- Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz: - "Mavi olarak neyi üretebiliyorsak Türkiye'de üretmeyi tercih ediyoruz. Mavi diye bir markanın Türkiye'den çıkmış olması tesadüf değil. Çünkü ekosistemi çok güçlü" - "Şu anda 7 milyona yakın alışveriş yapan güçlü bir kitlemiz var. 5,7 milyona yakın cep telefonlarına indirilmiş dükkanımız var"

Abone Ol

İSTANBUL (AA) - Mavi Üst Yöneticisi (CEO) Cüneyt Yavuz, Türkiye'de hazır giyim perakendesinin büyümeye devam edeceğini belirterek, "Yatırım kararlarımızı buna göre şekillendiriyoruz. 15 yeni mağaza açacak ve mevcut mağazalarımızın 10...