Sakarya Orman Fidanlık Müdürlüğünün İhtiyacı İçin Mal Ve Teçhizat Alımı
Orman Fidanlık Müdürlüğü- Sakarya Diğer Özel Bütçeli Kuruluşlar Orman Genel Müdürlüğü
Sakarya Orman Fidanlık Müdürlüğünün ihtiyacı için mal ve teçhizat alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN:2023/910071
1-İdarenin
a) Adı:Orman Fidanlık Müdürlüğü- Sakarya Diğer Özel Bütçeli Kuruluşlar Orman Genel Müdürlüğü
b) Adresi:Şirinevler Mah. Adnan Menderes Cad. No:289 Sakarya Orman Bölge Müdürlüğü 54100 Şirinevler Adapazarı/SAKARYA
c) Telefon ve faks numarası:2642753090-1161 - 2642910432
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı:Sakarya Orman Fidanlık Müdürlüğünün ihtiyacı için mal ve teçhizat alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı:Merdaneli Dik Rotovatör 1 adet, Traktör Arkası Dokuzlu Çizel 1 adet, Traktör Arkası Fidan Kök Kesim Makinesi 1 adet, Çapalama Makinesi (Rotovatör) 1 adet, Diskaro 1 adet, Patlatma (Kaz Ayağı) 1 adet, Tırmık 1 adet, Goble Diskaro (Hidrolik liftli çekilir tip ofset diskaro) 1 adet, Damlama Hortumu Toplama Makinesi 1 adet, Ekim Mibzeri1 adet, Yastık Arası Çapalama Makinesi 1 adet, ATV 1 adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:Hendek Fidanlık Şefliği
ç) Süresi/teslim tarihi:Sözleşmenin İmzalanmasından sonra 15 gün içinde
d) İşe başlama tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını takip eden gün
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:21.09.2023 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Sakarya Orman Bölge müdürlüğü İhale Birimi
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:
Atv ve Makine Ekipmanları için Yetkili Bayilik Belgesi veya yetkili satıcı belgesi Noter tasdikli olarak sunması zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Garanti süresi teslimat tarihinden başlamak üzere en az 2 yıl olacaktır.
Makine ithalatçısı ilgili makineye ait; Yetkili Servis belgesi ve TSE onaylı hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalıdır.
ATV Garanti süresince bakım ve onarım firma tarafından ya da yetkilendireceği firma tarafından sağlanacaktır.
Garanti süresince arıza veya bakım sırasında değişimi yapılması gereken, tüm parça maliyetleri firmaya aittir. İdare bu değişimlerde hiçbir ek ücret ödemeyecektir. Kullanıcı kaynaklı hatalarda yüklenici sorumlu değildir. Tamir sırasında değiştirilecek parçalar orijinal parça olmalıdır. Muadil ürün kullanılması durumunda idare yetkilileri yazılı ve sözlü olarak önceden uyarılacak, onay verildikten sonra tamirat yapılacaktır. Haber verilmeden yapılan değişimlerden doğabilecek hasarlardan firma sorumludur. Yedek parça en az 3 yıl temin etmek zorunludur. İleride oluşabilecek arızaların tamiri 10 gün içinde 2 yıl boyunca yüklenici tarafından yapılacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraflar belge doğrulama ve değerlendirme aşamasında sunulması zorunludur.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Hesaplamada Kullanılacak Formül:Toplam Puan=Teklif Fiyatı Puanı + Fiyat Dışı Unsur Puanı
İsteklinin Toplam Puanı hesaplanırken;
Toplam Puan= ( (En Düşük Teklif Fiyatı / İsteklinin Teklif Fiyatı) X İdarece girilen Teklif Fiyat Puanı ) + Fiyat Dışı Unsur Puanı
Teklif Fiyat Puanı:95
Fiyat Dışı Unsur (FDU) Puanı:5
Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Liste Oluşturma
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 5 )
Aşağıda yer alan listeye belirlenen kriterleri içeren maddeler eklenmiş olup, istekli tarafından bu maddelerden biri seçilebilecek ve istekliye seçilen maddeye karşılık belirlenen fiyat dışı unsur puanı verilecektir.
Fiyat Dışı Unsur Tanımı:Fiyat dışı unsur listesi. Garanti süresi teslimat tarihinden en az 2 (iki) yıl olacaktır. Teknik destek; (makine ithalatçısı ilgili makineye ait; Yetkili Servis belgesi ve TSE onaylı hizmet yeterlilik belgesine sahip olmalıdır, yedek parça en az 3 yıl temin etmek zorunludur. İleride oluşabilecek arızaların tamiri 15 gün içinde 2 yıl boyunca yüklenici tarafından yapılacaktır.) Makinelerin kullanımı, bakımı ve güvenlik konularıyla ilgili yüklenici firma tarafından operatörlere eğitim verilecektir.
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?:Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?:Hayır
Nispi Değeri:Listede olana puan uygulanacaktır
Tanımı Fiyat Dışı
Unsur Puanı
Garanti süresi teslimat tarihinden en az 2 (iki) yıl olacaktır5
Teknik destek5
Makinelerin kullanımı, bakımı ve güvenlik konularıyla ilgili yüklenici firma tarafından operatörlere eğitim verilmesi5
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.