İlkadım Belediyesi İletişim Merkezi’ne (İLKİM) farklı iletişim kanalları yoluyla gelen vatandaş talepleri hızlı bir şekilde ilgili birimlere ulaştırılıyor.

Vatandaşla belediye arsında köprü görevi gören İLKİM, çalışmalarına devam ediyor. Günlük 350’den fazla çağrı alan İLKİM, 444 1919 ve 444 55 01 numaralı sabit hatlardan, 0505 178 55 01 numaralı WhatsApp ve BiP numaralarından, ULAKBEL ve CİMER’den gelen talepleri de değerlendiriyor. Gelen talepleri hızlı bir şekilde ilgili birimlere yönlendiren İLKİM ekipleri, taleplerin alınması sonrasında yapılan işlemlerle ilgili de bilgilendirmeler yapıyor.

“İLKİM neredeyse tüm çağrıları karşılıyor”

Vatandaşların, İLKİM ile belediyeye gelmeden hızlı ve güvenilir bir şekilde taleplerini iletebildiğini söyleyen İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, "İlkadım Belediyesi olarak vatandaşlarımızın her anında hep yanında oluyoruz. Hemşehrilerimizin zaman zaman belediyemizden talepleri olabiliyor. Bu talepleri alabilmek için vatandaşlarımızla belediyemiz arasında köprü görevi gören İLKİM, iletişim kanallarını en iyi şekilde kullanıyor. İLKİM olarak hemşehrilerimizin yalnızca telefon çağrılarına cevap vermiyoruz. Bunun yanı sıra WhatsApp, BiP, CİMER ve ULAKBEL’den de talepler de alınıyor. Günlük ortalama 350 çağrı alan İLKİM, bu çağrıların yüzde 99’dan fazlasını karşılıyor. Ekibimiz tarafından alınan talepler, hızlı bir şekilde ilgili birimlere yönlendiriliyor ve birimlerimiz de ilgili talebi değerlendiriyor. Vatandaşlarımızın belediyemizle güçlü bir bağ kurmasını sağlayan İLKİM personelimize çalışmalarında kolaylıklar diliyorum. Vatandaşlarımızın, tüm talep ve önerilerini can kulağıyla dinliyor; sorunlarının çözüme kavuşması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" dedi.

Kaynak: iha