Türkiye’de evlerde en çok tercih edilen bulaşık deterjanı markalarından Fairy, ürünleri ile sunduğu değeri, oluşturduğu sosyal faydalarla daha da artırıyor. Gıda Kurtarma Derneği ile 5 sene önce başlattığı “Boşa Harcama”...
Fairy ve Gıda Kurtarma Derneği, Boşa Harcama projesi ile 5 yılda 55 milyon öğün gıdayı kurtardı
FAİRY, PROJE KAPSAMINDA DERNEĞİN ALT YAPISINA YAPTIĞI YATIRIMLARLA GIDA DESTEĞİNE ULAŞAN İHTİYAÇ SAHİPLERİNİ ARTIRMAYI AMAÇLARKEN, SON YATIRIMIYLA DA TÜRKİYE’NİN İLK GEZİCİ GIDA BANKASI’NI HAYATA GEÇİRDİ. - DEĞER KURTASLANOĞLU VE OLCAY SİLAHLI
Bunlar da ilginizi çekebilir