Erenler Belediyesi İletişim Merkezi (ERBİM) vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikayetlere yönelik çalışmalarda olumlu geri dönüş alıyor. ERBİM verilerine göre 2024 yılının 1 Nisan tarihinden itibaren Telefon, Whatsap ve Web Sayfası başta olmak üzere diğer kaynaklar ile birlikte toplamda 8 bin 255 başvuru gerçekleşti.

79 VE 89 ORANLARI

Gerçekleşen başvuruların ardından SMS anketinde vatandaşlara yöneltilen “Başvuruda belirttiğiniz talep/şikayet çözüldü mü?” sorusuna vatandaşların yüzde 79.12’si “Evet” cevabını verdi. Vatandaşlara sorulan diğer soru ise; “Başvurunuza zamanında cevap verildimi?” oldu. Vatandaşların yüzde 89.69’u “Evet” cevabını verdi. Verilerde dikkat çeken hususlardan biride tüm birim müdürlüklerinin memnuniyet oranının yüksek olması oldu.

“GERİ DÖNÜŞLER MUTLU EDİYOR”

ERBİM çalışma alanını ziyaret ederek görevli personel ile bir araya gelen Erenler Belediye Başkanı Şenol Dinç ise, tüm mesai arkadaşlarının gayret ve özveri ile çalıştığını ifade etti. Başkan Şenol Dinç, “Sahada ve belediyemiz içerisinde gerçekleşen hummalı çalışmaların sonuçlarını vatandaşlarımızın geri dönüşlerinde görmek bizleri mutlu etti” dedi.

“ÖZVERİ İLE DEVAM”

Başkan Şenol Dinç, “Tüm mesai arkadaşlarımız ile Erenler’imiz için gayret ve özveri ile çalışmaya devam edecek, daha güzel bir Erenler’i hep birlikte inşa edeceğiz. Aynı zamanda vatandaşlarımızın belediyemize talep, öneri ve şikayetlerini en kolay şekilde iletebilmesi ve süreçleri kolay takip edebilmeleri için sistemlerimizi güncel tutmaya devam edecek, kendilerine en güzel hizmeti sunacağız” dedi.

Erenler’de Çalişmalarin Karşiliği Geri̇ Dönüşlere Yansidi (2)Erenler’de Çalişmalarin Karşiliği Geri̇ Dönüşlere Yansidi (1)

Editör: Haber Merkezi