Bilim ve teknoloji

Çağrı merkezleri hızla yükseliyor: “Ülkemiz bölgesel çağrı merkezi halinde”

TÜRKİYE’DE ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ SEKTÖRÜ, DİJİTALLEŞMENİN ETKİSİYLE BÜYÜK BİR İVME KAZANDI. TÜRKİYE’DE FAALİYET GÖSTEREN BULUT TABANLI ÇAĞRI MERKEZİ HİZMET SAĞLAYICISI ALOTECH’İN KURUCU ORTAĞI VE CEO'SU CENK SOYAK, “TÜRKİYE'DEKİ ÇAĞRI MERKEZLERİ HER YIL YÜZDE 20 ORANINDA BÜYÜRKEN BİRÇOK MARKA OPERASYONLARINI TÜRKİYE ÜZERİNDEN YÜRÜTÜYOR, BU DA ÜLKEYİ BÖLGESEL BİR ÇAĞRI MERKEZİ HALİNE GETİRİYOR” DEDİ.

Abone Ol

Türkiye’de çağrı merkezi hizmetleri sektörü, dijitalleşmenin etkisiyle büyük bir ivme kazandı. Türkiye’de faaliyet gösteren bulut tabanlı çağrı merkezi hizmet sağlayıcısı AloTech’in Kurucu Ortağı ve CEO’su Cenk Soyak, “Türkiye’deki çağrı merkezleri...