Erenler Belediye Başkanı Şenol Dinç, Erenler Kaymakamlığında düzenlenen Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu Toplantısına katıldı. Toplantının ardından Başkan Şenol Dinç, Erenler Belediyesi olarak gerçekleştirilen hazırlıklar hakkında bilgi verdi.
EBA
Başkan Şenol Dinç, “Göreve geldikten sonra ilk gündemlerimizden biri Erenler Belediyesi Arama Kurtarma Ekibi Gönüllüleri (EBAK) oluşumuydu ve kısa zamanda gerçekleştirdik. Erenler Belediyesi olarak bu konuda Valiliğimiz, AFAD ve Kaymakamlığımız ile koordineli şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.
İLK YARDIM EĞİTİMLERİ
Başkan Şenol Dinç, “Bu kapsamda bir başka öncelikli gündemimiz Afet Müdürlüğüydü. Afet Müdürlüğümüzü zaman kaybetmeden kurarak gerekli çalışmalara başladık. Bu kapsamda ilk olarak mesai arkadaşlarımıza afet ve ilk yardım eğitimlerimizi başlattık” dedi.
OKULLARDA EĞİTİM
Başkan Şenol Dinç, “İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz ile birlikte gerçekleştireceğimiz bir çalışma ile alanında uzman arkadaşlarımız okullarda öğrencilerimize olası afetlere karşı eğitimler gerçekleştirecek. Tüm evlatlarımızı bu konuda bilgilendirmek istiyoruz” dedi.
EKİPMAN TEMİNİ
Başkan Şenol Dinç, “Bir amacımız da Afet Eğitim ve Koordinasyon Merkezimizi ilçemize ve şehrimize kazandırmak. Bu çalışmayla birlikte ilçemizde belirlenen noktalara konteynırlar temin edecek ve içlerini arama kurtarma çalışmalarında kullanılan ekipmanlar ile dolduracağız” dedi.
TEŞEKKÜR
Başkan Şenol Dinç, “Amacımız ve gayemiz gerçekleşen eğitimler ve çalışmalar ile olası afetlere hep birlikte en hazır hale gelmek. Bu çalışmalarımızda gönüllü olarak bizimle olan kıymetli mesai arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Rabbim güzel memleketimizi her türlü afetten muhafaza eylesin inşallah” dedi.