Kayseri

Alo 153 İletişim Merkezi, ilk 6 ayda 599 bin 853 çağrıya cevap verdi

KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER DAİRE BAŞKANLIĞI BÜNYESİNDE HİZMET VEREN ALO 153 ÇAĞRI MERKEZİ, 2024 YILININ İLK 6 AYINDA 599 BİN 853 ÇAĞRIYA CEVAP VEREREK VATANDAŞLARIN TALEP VE ŞİKÂYETLERİNİ ANINDA DEĞERLENDİRİP İŞLEME ALDI.

Abone Ol

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren Alo 153 Çağrı Merkezi; 2024 yılının ilk 6 ayında 599 bin 853 çağrıya cevap vererek vatandaşların talep...