Bursa

Alışverişin üst aklı ’Mallupp’ hizmete girdi

ATIŞ GRUP ANA SPONSORLUĞUNDA DÜZENLENEN PERAKENDE GÜNLERİ 2024 ‘DİJİTALLEŞME’ ANA TEMASIYLA HALİÇ KONGRE MERKEZİ’NDE BAŞLADI. ATIŞ GRUP CEO’SU AHMET ATIŞ, “AVM’LERDE YENİ UFUKLAR” BAŞLIĞI ADI ALTINDA PERAKENDE GÜNLERİ’NDE YAPTIĞI KONUŞMADA, PERAKENDE SEKTÖRÜNDEKİ ÇALIŞMALARINI ANLATIRKEN, AVM’LER ÖZELİNDE SEKTÖRE KAZANDIRILAN İLK MOBİL APLİKASYON “MALLUPP” UYGULAMASINI DA TANITTI.

Abone Ol

Atış Grup ana sponsorluğunda düzenlenen Perakende Günleri 2024 ‘Dijitalleşme’ ana temasıyla Haliç Kongre Merkezi’nde başladı. Atış Grup CEO’su Ahmet Atış, “AVM’lerde yeni ufuklar” başlığı adı altında Perakende Günleri’nde yaptığı konuşmada,...