Trabzon

6 ayda 176 bin 665 çağrıya cevap verdiler

TRABZON BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NİN HİZMET KALİTESİNİ YÜKSELTME AMACIYLA KURDUĞU TRABZON İLETİŞİM VE KOORDİNASYON MERKEZİ (TİKOM) ARACILIĞI İLE VATANDAŞLARA 7 GÜN 24 SAAT HİZMET SUNULUYOR. BU KAPSAMDA TİKOM, 2024 YILININ İLK 6 AYINDA 176 BİN 665 ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ.

Abone Ol

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet kalitesini yükseltme amacıyla kurduğu Trabzon İletişim ve Koordinasyon Merkezi (TİKOM) aracılığı ile vatandaşlara 7 gün 24 saat hizmet sunuluyor. Bu kapsamda TİKOM, 2024 yılının ilk 6...